SütiSári

Semmi más csak sütés

Egy cukrászlány kezdeti éve

Hol is kezdjem ? A nevem Szabó Blanka. Amikor kislány voltam apukám sürgött-forgott a konyhában. Kíváncsi lettem mi készül nap ,mint nap , mert a konyhából finom illatok lepték el az egész házat. Később megtanított amit a sütésről és főzésről tud . Az az ötletem támadt , hogy csinálok csokis muffint. Másnap megvettük apukámmal az első muffin sütőt , amit egyből ki is próbáltam . Innentől kezdve nem volt megállás muffin terén ,ha valami édesre vágytam ,mindig készítettem a családomnak is egy adagot. Apukám és testvérem bíztatott ,hogy kezdjem el a cukrász sulit. Utolsó évemet töltöm a cukrász iskolában és hamarosan egy álmom válik valóra. Egyszerűen a cukrászat nélkül nem tudnám elképzelni az életemet .Legjobban azt szeretem amikor új recepteket vagy süteményeket alkothatok . Amikor kudarc ér és nem  terveim szerint alakul a dolog akkor persze mint minden ember elkeseredem ,de nem adom fel . Hiszem álmaim válóra válnak . A blogot 2016 februárjában hoztam létre és bárki kedvére válogathat desszertek közül . Ha elkészítitek sütiket  küldjetek nekem is a sütiről képet használjátok a #sütisári hastaget.

A bejegyzés trackback címe:

https://sutisari.blog.hu/api/trackback/id/tr118094222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

SütiSári

Friss topikok

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása